Fredags Forum

Børn der leger med confetti

FredagsForum

Fredagsforum er for børn og voksne, singler og par, der gerne vil deltage i et fællesskab indeholdende kristne værdier, bibelhistorier, hygge, sang, fællesspisning, debat, aktiviteter og snak.

Vi har vores udgangspunkt i et samarbejde mellem Holstebro Kirke og KFUM og KFUK i Holstebro, og vi mødes en fredag om måneden i Sognehuset ved Holstebro Kirke.

Nye er altid velkomne!

Praktiske oplysninger:

Fredagsforum koordinerer programmet via en lukket Facebookgruppe.
Hvis Fredagsforum lyder som noget for dig, så kontakt enten Gitte Aarestrup tlf. 26285101 eller Annette Høgild Larsen tlf. 23203298, så vil vi gerne fortælle dig mere, og invitere dig til at være en del af gruppen.
Vi vil rigtig gerne have flere med. Hvis du ikke er på Facebook, finder vi også ud af det.

Der er tilmelding senest mandag før den programlagte aften, tilmeldingen foregår på Facebook.

De som står for aftenen bestemmer selv menuen, det må gerne gøres enkelt, så alle kan være med. F.eks. pizza fra pizzeria, lasagne fra Bilka eller lign. Vi hjælper alle sammen med at vaske op og rydde op efter aftenen.

Man står aldrig for en aften alene, der er altid 2 familier/husstande sat på som ansvarlige og vi hjælper hinanden. Når man er ansvarlige for aftenen, står man også for kaffe og kage og for at holde en kort afslutning, med sang og en andagt. Også her må det gerne være simpelt, så alle kan være med. Man kan f.eks. læse et kort stykke op fra en andagtsbog eller børnebibelen.

Er man forhindret i at stå for et programpunkt, må man selv bytte med nogle andre. Nøglen til Sognehuset kan hentes på kordegnekontoret – OBS der er længe åbent torsdag.

Aftenerne afholdes i Sognehuset ved Holstebro Kirke, hvis andet ikke fremgår. Der startes med spisning kl. 17.30, derefter begynder programmet ca. kl. 18.30, og ca. kl. 19.30 er der afslutning. Bagefter er der kaffe og drop ud. Pris pr. gang er 60,- for voksne og 30,- for børn.

Vi glæder os til at se dig!

Tilmelding:

Kontakt Annette Høgild Larsen, 2320 3298, eller Gitte Aarestrup, 2628 5101, for tilmelding.

Kirke- & kulturmedarbejder - Simon Lund Kiilerich
Karina Odgaard Nielsen