Tumlingesang

illustration fra bornikirken.dk

Tumlingesang

Tumlingesang i kirken for 1 til 3-årige samt deres søskende og voksne, er sang og leg for de yngste onsdag eftermiddag kl. 15.30. Det er altid muligt at komme på besøg til et par prøvegange, og det er gratis, så alle kan være med.

Med udgangspunkt i børnenes medfødte nysgerrighed skal vi synge og danse, lege og sanse i kirkens smukke rum. Nærvær og glæde er det bærende, når vi med fantasi og fagter synger nye og gamle sange og salmer og lærer rim og remser. Børnene stimuleres både musikalsk, motorisk og sansemæssigt, når vi i trygt selskab af mor, far eller bedste udforsker kirken med alle sanser. Hele familien får en samling slidstærke sange med hjem.

Tilmelding

Tilmelding og spørgsmål er meget velkommen til underviser Iben Barnwell ib@holstebrokirke.dk

Forårshold 2024

• 17. april - opstart
  • 24. april
  • 1. maj
  • 8. maj
  • 15. maj
  • 22. maj
  • 29. maj
  • 5. juni - afslutning

Den sidste gang i et forløb har vi en festlig afslutningsgudstjeneste til sædvanlig tid kl 15.30. Bagefter er der lidt snacks for børnene og deres voksne. Hele familien er meget velkommen!

Kirkemusiker & korleder - Majken Back Kirkegaard
Iben Barnwell