Frivillig

Sognehuset holstebro kirke forsiden

Frivillig

Holstebro Kirke har et utal af forskelligartede aktiviteter. Vi ønsker at være en kirke for alle. Et sted, hvor der er godt at være, hvor man føler sig velkommen og hvor alle er velkommen til at bidrage aktivt.

Og det er her, du kommer ind. Uden de frivillige hænder, kunne vi ikke løse alle de mange opgaver og nærvær med mennesker, der udspringer fra kirken.

”Ingen kan alt.
Alle kan noget.
Sammen kan vi endnu mere”
               Citat af Carl Scharnberg

De frivillige hænder er uvurderlige for os, og vi hører ofte, at det også er godt at være frivillig!! Det giver livskvalitet; man møder mennesker og får måske en ny ven; man kan bruge sine evner;  og undersøgelser viser, at folk, der er frivillige, er gladere, lever længere og i det hele taget er mere tilfredse!! Så der er mange gode grunde til at blive frivillig!

Kontakt vores Kirke- & Kulturmedarbejdere for nærmere oplysninger om mulighederne for at være frivillig i Holstebro Kirke.

Kirke- & kulturmedarbejder - Inge Damtoft
Inge Damtoft