Holstebro Sogns Menighedspleje

Hænder og hjerte

Holstebro Sogns Menighedspleje

Menighedspleje er kirkens sociale arbejde. Formålet er bl.a. at skabe fællesskaber og kontakter for enkeltpersoner og grupper i sognet.

I efteråret 1998 stiftede menighedsrådet ved Holstebro Kirke Holstebro Sogns Menighedspleje. Det økonomiske grundlag for menighedsplejen stammer fra menighedsrådet, vores to genbrugsbutikker Kirkens Genbrug, diverse markeder/arrangementer og donationer.

Menighedsplejens økonomiske midler anvendes bl.a. til at yde feriehjælp, julehjælp, akut økonomisk hjælp, sorggrupper og sociale arrangementer for alle aldersgrupper.

Flere muligheder for at støtte

Hvis du ønsker at støtte Menighedsplejens arbejde ved at give en pengegave, har du flere muligheder:

Indbetaling

Indsæt direkte på kontonummer: 7601-0001177482 - Obs ingen mulighed for fradrag!

Overførsel

Indsæt via Menighedsplejen på kontonummer: 8075-0002018699. Hermed får du fradrag for din gave.

MobilePay

Ønsker du at støtte via. MobilePay?
Benyt formularen på Menighedsplejens hjemmeside
HUSK at mærke overførelsen ”Donation til Holstebro Sogns Menighedspleje”.

Du er også altid velkommen til at kontakte formand Martin Karkov Kobbersmed, Kasserer Lisbeth Bust eller Kirke- og kulturmedarbejderne, hvis du ønsker at give en gave til Holstebro Sogns Menighedspleje.

TAK FOR ENHVER GAVE!

Kirke- & kulturmedarbejder - Inge Damtoft