Menighedsrådsvalg 2024

Din Stemme, Vores Fremtid: Menighedsrådsvalg 2024

Kære medlemmer af Folkekirken i Holstebro Sogn

Vi står over for en vigtig begivenhed i Holstebro Kirke - menighedsrådsvalget 2024! Dette er en enestående mulighed for dig til at bidrage aktivt til udviklingen og retningen af vores fællesskab.

Menighedsrådet er hjertet i vores kirke. Det er her, hvor beslutninger træffes, der påvirker vores gudstjenester, aktiviteter, fællesskabsprojekter og meget mere. Derfor er det afgørende, at vi har en bred repræsentation af stemmer og perspektiver i menighedsrådet, så vi kan sikre, at vi fortsætter med at udvikle kirken og dens aktiviteter.

Uanset om du har været en fast kirkegænger i årevis eller netop har besluttet at blive en del af vores fællesskab, opfordrer vi dig til at overveje at stille op til menighedsrådet. Vi har brug for forskellige stemmer, baggrunde og erfaringer for at skabe et meningsfuldt og inkluderende fællesskab.

Dit bidrag kan gøre en forskel. Uanset om det er ved at bringe nye ideer til bordet, repræsentere forskellige interesser eller arbejde hen imod at opfylde vores fælles mål.

Lad os sammen skabe en menighed, der afspejler vores værdier, støtter hinanden og arbejder mod en lysere fremtid.

Hold øje med opdateringer og information om valget her og i kirken. Lad os sammen gøre 2024 til året, hvor vores menighed blomstrer med nye ideer, engagement og håb.

Logo for menighedsrådsvalg 2024
Se det nuværende menighedsråd her
Logo for menighedsrådsvalg 2024
Stil op til menighedsrådsvalget